بازار جهانی پودر بستنی میهن بر اساس طبیعت را می توان بیشتر به ارگانیک و معمولی تقسیم کرد. در سال 2021، دسته ارگانیک بیشترین سهم بازار را داشت.
همانطور که مصرف کنندگان بیشتر از ارتباط بین رژیم غذایی، سلامت و محیط زیست آگاه می شوند، درک عمومی از غذاهای ارگانیک در حال افزایش است.
جایگزین های پودر بستنی ارگانیک راه خود را به نانوایی ها، قنادی ها و حتی پودرهای بستنی دسرهای منجمد باز می کنند. پودرهای بستنی ارگانیک در سال های اخیر به دلیل محبوبیت فزاینده شیر ارگانیک و شیرخشک حاصل از گاوهایی که با تغذیه ارگانیک تغذیه می شوند، محبوبیت پیدا کرده اند.
با این حال، بخش رو به رشدی از مشتریان که به عنوان “وگان” شناخته می شوند، همچنان به دنبال بستنی های گیاهی هستند. در بازار جهانی نیز پیشبینی میشود که این بخش در دوره پیشبینی 2022-2027 سریعترین CAGR 3.8٪ را داشته باشد.
نگرانیهای روزافزون در مورد رفاه حیوانات در بخش غذا و نوشیدنی، کاهش مصرف محصولات مبتنی بر حیوان، و انتخاب سریع در حال گسترش جایگزینها، منجر به ظهور فرهنگ گیاهخواری و در نتیجه پودرهای بستنی ارگانیک شده است.
از آنجایی که تحقیقات برای ارتباط رژیم غذایی وگان با زندگی سالم تر و طولانی تر ادامه دارد، پیش بینی می شود که پودرهای بستنی ارگانیک در آینده تقاضای زیادی داشته باشند.
علاوه بر این، پیشبینی میشود که بازار پودرهای بستنی ارگانیک از افزایش حساسیت به لاکتوز در میان تعداد فزایندهای از مشتریان، که منجر به افزایش فروش پنیر وگان و نوشیدنیهای پروتئینی گیاهی شده است، به دست بیاید.
بازار جهانی پودر بستنی بر اساس صنعت کانال توزیع را می توان بیشتر به سوپرمارکت ها/هایپرمارکت ها، فروشگاه های عمده فروشی، خرده فروشی ها، فروشگاه های آنلاین و موارد دیگر تقسیم کرد.
فروشگاه های آنلاین بیشترین سهم بازار را در سال 2021 خواهند داشت. این به طور مستقیم با پذیرش مداوم فست فودها و به دنبال آن تمایل به غذاهای خانگی در طول این همه گیری نسبت دارد.
از این رو، سفارش آنلاین برای تحویل درب منزل معمولاً گزینه هایی را در سراسر جهان برای چنین محصولاتی که مربوط به شرایط بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه اجرا شده توسط ارگان های دولتی است، انتخاب می کند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.