محققان مطالعات مشابهی را در مورد سایر باتریهای حالت جامد امیدوارکننده که در ادبیات گزارش شدهاند، انجام دادند و نتایج آنها ثابت بود:
انتخاب مواد و فرآیندهای باتری میتواند نه تنها بر نتایج کوتاهمدت در آزمایشگاه، بلکه بر امکانسنجی و هزینههای ساخت تأثیر بگذارد.
باتری ماشین زنجان حالت جامد را در مقیاس مورد نیاز برای پاسخگویی به تقاضای آینده پیشنهاد کرد.
نتایج همچنین نشان داد که در نظر گرفتن هر سه عامل با هم – در دسترس بودن، نیازهای پردازش و عملکرد باتری – مهم است زیرا ممکن است اثرات جمعی و معاوضهای دخیل باشد.
اولیوتی به طیف وسیعی از نگرانی هایی که رویکرد تیم می تواند بررسی کند افتخار می کند.
اما او تاکید میکند که این به معنای جایگزینی معیارهای سنتی مورد استفاده برای هدایت مواد و انتخابهای پردازش در آزمایشگاه نیست.
درعوض، هدف آن تکمیل این معیارها با نگاهی گسترده به انواع چیزهایی است که میتوانند مانع افزایش مقیاس شوند» – یک ملاحظه مهم با توجه به آنچه هوانگ آن را «ساعت تیک تاک فوری» انرژی پاک و تغییرات آب و هوایی مینامد.
این تحقیق توسط برنامه صندوق بذر ابتکار انرژی MIT (MITEI) مرکز انرژی کم کربن برای ذخیره انرژی پشتیبانی شد.
توسط Shell، یکی از اعضای موسس MITEI.
و توسط دفتر کارایی انرژی و انرژی های تجدیدپذیر وزارت انرژی ایالات متحده، دفتر فناوری های خودرو، تحت برنامه تحقیقاتی مواد پیشرفته باتری.
کار متن کاوی توسط بنیاد ملی علوم، دفتر تحقیقات دریایی و MITEI حمایت شد.
Olivetti، Ceder و Huang برای نشان دادن رویکرد خود، برخی از ترکیبات شیمیایی الکترولیت و ساختار باتری را که اکنون توسط محققان بررسی می شود، بررسی کردند.
برای انتخاب نمونه های خود، آنها به کارهای قبلی روی آوردند که در آن آنها و همکارانشان از تکنیک های متن و داده کاوی برای جمع آوری اطلاعات در مورد مواد و جزئیات پردازش گزارش شده در ادبیات استفاده کردند.
از آن پایگاه داده، آنها چند گزینه اغلب گزارش شده را انتخاب کردند که نشان دهنده طیف وسیعی از احتمالات است.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.